10 november, 2008

Banan Allergi??

Anledningen till Hectors magknip imorse tror jag är för att han åt banan igår...
Han 2/3 av en burk fruktpure med banan i och sen åt han lite banan med pappa på kvällen.
Sen hade han även lite utslag i ansiktet när han vaknade...inte mycket men det var väll 5-6 prickar på hakan....

Sist han hade ont i magen så hade han ju ätit banan flera ggr under helgen och fick ont på måndag kväll, tror jag det va...
Jag har inte gett honom banan sen dess förutom igår då, men han har inte haft ont i magen alls därimellan.

Så nu ska jag testa att inte ge honom något med banan i och en ge honom lite när han blivit bättre för att se om han får någon reaktion..

Älskar min lilla Bebis

1 kommentar:

Anonym sa...

Jga tor inte de är banan eller snarare BVC tror inte de. Milton har ju haft utslag nu i 2 veckor och de enda han ätit som han inte brukar äta var banan Men BVC sa att de brukar dom aldrig reagera p¨å eftersom banan är så milt!iusc

Lilypie 1st Birthday Ticker