24 november, 2008

Det är DYRT med mat!!!

nu har Hector precis somnat.... han är så duktig för att han somar alldeles själv här brevid mig. Han vill ligga där och somna själv och blir skitarg om man stör honom eller om man sa försöka söva honom i sin famn!
Men det är endast på kvällarna han kan vara så duktig och vill ligga för sig själv.... Tack för det annars had jag blivit ledsen om han aldrig ville somna hos mamma...!

Eric har gått in i sitt krypin för att träna...! SÅ nu sitter man själv i en timme framöver....

Snart börjar f'ärjan och efter det så ska jag sätta mig för att beställa foton m.m... har ju en timme på mig innan prison break börjar!

Måste bara säga att fan vad sjukt dyrt det är med mat och sånt.... att storhandla svider mycket på kontot! Det är så jäkla tråkigt....
Men det blir ju dyrare om man inte storhandlar och istället går och småhandlar hela tiden....men usch vad pengar det är man äter upp!!!!

Och inga tänder har det dykt upp ännu...=( Jag förstår inte varför det ska ta sån jäkla tid..hehe det är väll bara att spricka upp så att han slipper att ha ont i sin lilla mun!

Älsar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker