11 november, 2008

Dags at sova!

Nu ska jag alldeles strax gå och sova..

Nu under kvällen så har vi bara slappat framför tv:en.. Vi började att titta på den nya Indiana Jones filmen men ska se klart den i morgon.
Eric gick och la sig strax efter 21 och Hector somnade första gången 18.30 men vaknade och var lite bökig en timme sen somnade han och sover nu så sött!

Hectors stackars lilla huvud har haft jätte otur dom senaste 2 dagarna.., Imorse när vi klev upp så satte vi oss i soffan tillsammans, han satt brevid mig och vips så kastar han sig bakåt och slår i huvudet i armstödet på soffan...stackars min lilla Hector...
Sen när Anneli o Oliver var här så satt vi i hans rum och lekte och samma sak händer då, han kastar sig bakåt och slår i huvudet IGEN, aj aj aj.....
Det börjas nu, så fort dom kan röra sig minsta lilla så börjar dom att göra sig illa..helt otroligt, ska man behöva köpa en hjälm åt honom??
Jag tycker så himla synd om honom.....

Imorgon blir det ju öppnis..jag och Anneli promenixar vid halv 10...så jag hoppas på fint väder, iallafall så att det inte spöregnar.!

Älskar min Hector!

1 kommentar:

Anonym sa...

De finns faktiskt hjälmar gjorda för att små barn inte ska skada sig hehehe

Lilypie 1st Birthday Ticker