28 november, 2008

Fredag...

ännu en ny dag startad....!

Hector har precis ätit lite gröt och nu ligger han på golvet och leker lite och Eric ligger fortfarnade och sover.
SJälv sitter jag och tittar på Vakna...men jag sitter och funderar på om vi skulle ta och åka till öppnis en stund på förmiddagen...det vore trevligt, men jag måste först samla lite ork för att börja göra mig i ordning.
Jag tar bilen dit idag isåfall...=) Annars hinner jag inte med allt annat under dagen.

Efter det ska jag hem och storstäda i några timmar och sen ska vi åka och handla och ikväll ska Micheller hämtas....så dagen är fullpackad!

Natten har varit okej men inte morgonen om man säger, från klockan 5 och framåt. Hector har småbökat lite brevid mig hela tiden...Men det var ju mysigt när han låg och killade mig på handen och armen...han killlade jätteförsiktigt och LÄNGE..hehe och jag som älskar att bli killad tog ju självklart vara på stunden... sen kramades vi lite så somnade han om.

Nu måste jag börja göra mig iordning....

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

EmiliasMamma sa...

Hade också tänkt gå till öppnis,men tror att Emilia är magsjuk=(
Du hur fixar man bloggen med bilder upptill och allt sånt,du har inte lust att hjälpa mig med det?

Lilypie 1st Birthday Ticker