25 november, 2008

HEMMA!!!

Nu har vi typ precis kommit hem...=) ... var hemma för ca 40 minuter sen och HEctor har fått lite gröt och nu ligger han i sitt babygym och leker..!
Jag är heeelt slut..hehe!

Jag skulle ha åkt in med 12.40 tåget till Eskilstuna...så jag åkte med Eric ner till vårdcentralen för att därifrån gå till tåget...Han skulle till jobbet så han hade inte tid att köra ner mig hela vägen!
Men iallafall, jag hade typ 7 minuter på mig att springa ner till tåget..åh fan vad jobbigt det var....! Det var ju fullt med snö på backen så det var skittungt att dra vagnen..men jag sprang på för jag ville ju inte missa tåget....
Men precis när jag kommit ner till station då åker tåget...FAN!! Hehe... rakt framför ögonen på mig..=(
SÅ jag satte mig inne i stationshuset och fick vänta in nästa tåg, som gick 13.40 så 1 timmes väntande...hehe!
Hector var jätteduktig hela tiden, han satt i sin vagn och lekte och var hur snäll som hellst, så det var ju tur det! Han har iof varit supersnäll hela dan, inget gnällande alls typ!
Han har suttit i sin vagn och inspekterat allt och alla....fanns ju massor att titta på...=)
Jag har en sån snäll liten pojke..!

Nu ligger han och tittar på mig och skrattar, jag ser väll rolig ut kanske..hehe!

JAg hittade faktiskt en hel del idag...kan skriva om resten av dagen lite senare.. ska ta HEctor och så börjar unga mödrar nu.

Älskar mina Änglar

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå härligt me lite julshopping, jag hade gärna följt med=) jag får ta mig in till "stoor" stan en annan dag.. Kramar!

Anonym sa...

åå härligt me lite julshopping, jag hade gärna följt med=) jag får ta mig in till "stoor" stan en annan dag.. Kramar!

Lilypie 1st Birthday Ticker