09 november, 2008

En väldigt seg dag

Idag har det inte hänt så mycket alls, har varit en ganska tråkig och seg dag.

Vi har varit ut till Karlssons och köpt Skivor som jag kan bränna ut filmer och foton på, har ju hållt på nästan hela dan med sånt skit! FIlmerna på kameran är inlagda och hälften av fotona är klara... senhar jag även bränt ut videofilmerna på DVD...den blev jättebra! Hehe
Det är mycke fix o tris med detta kan jag säga...

Hector har varit lite småbökig ikväll men nattningen , men nu sover han! Min lilla sötnos...Eric sover också, han ska ju upp vid 4 i morgon och jobba, det är förmiddags skift denna vecka.

Just nu sitter jag och tittar på Sanningens ögonblick...och efter det så ska jag försöka hinna med att lägga in lite filmer på youtube som sen ska läggas in här på bloggen...

Det blev en paus idag med med promenixerna men i morgon är det en ny vecka och då ska jag ta nya tag, dessutom åker stegräknaren på också...hehe..man måste ju ha lite koll på hur långt man går.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker