13 november, 2008

En sur Hector

Hector och jag vaknade inte förrens klockan kvart över 9 idag, sååå skönt ska jag tala om! Men ändå är jag super trött, jag förstår inte...!?! Kanske ska gå och ta lite prover för att titta lite värden?? För så trött som jag är hela tiden är inte normalt...!!!
Jag vill ha energi till att orka med allt jag vill göra...

Hector ligger här brevid mig och leker med tv-dosan, han byter kanal och grejer...hehe min söting! Men han är skitsur idag, han gnäller hela tiden..det är inte så roligt..!!

Jag sitter här och väntar på posten..=)
Hoppas på att Hectors porträtt foton som vi tog på öppnis ska komma denna vecka, så varje dag är det lika spännande att öppna brevlådan..hehe men sen är det en besvikelse när det inte ligger något annat än räkningar där i. Men idag hoppas jag på lite kort, så vi får se..!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker