10 november, 2008

Hemma igen

Nu har vi kommit hem efter en skön och välbehövd promenad.... gick förbi affären också för att handla lite fruktpure utan banan till Hector för att testa....
Och stegräknaren åkte på också..=)
Den fungerade men registrerar inte lika bra inne som ute...men men, man får ju en överblick iallafall. Vi klarade oss från allt regn, när vi gick så glimtade solen fram lite och precis när vi var hemma så började det att regna igen...!

Hehe Hector står bravid tv-bänken och tittar bakom den på alla sladdar....jätteintressant tycker han..=) Jag gick precis och titta och det var en knapplampa där bakom som lyser rött, så det var nog den som var rolig..!
Han har börjat springa omkring som en tok i gåstolen nu, och han blir super arg när mattan ligger ivägen..hehe...min sötis.

Eric han har krypit in i sitt gryt IGEN, och tränar! Själv ska jag börja med middagen snart, men vet inte alls vad man ska hitta på för något gott.!
Någon med något tips?

På tal om mat så är nog den här dagen den värsta dagen i matväg för Hector, han har bara ätit en flaska ersättning och ½ stor burk mat, men hallå...ät vännen!!!
Vid den här tiden så har han ätit minst 1 flaska till och ½burk till + fruktpure...men icke.! Hoppas att han äter sin kvällsgröt om någon timme bara...
Undrar om det kan vara för att han har slagit i huvudet idag? Hoppas inte, då dör jag!!!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker