25 november, 2008

Julklappar...=)

Sådär, HEctor somnade för ca 30 minuter sen..men han kommer säkerligen att vakna igen ganska snart...!
Jag har precis vräkt i mig några rostade julvörtsmackor med rödbetsallad på....haha det är skitgott för er som undrar..=)

Iallafall så tog vi 13.40 tåget in till E-tuna..
Så har jag gått omkring inne i stan och shoppat massor... det var lugnast precis timmarna jag kom in sen efter 4 så började folk som hade slutat jobba dyka upp i affärerna också..men som tur var så var jag nästan klar då..hehe
Vagnen var iallfall proppfull när jag tog mig hem sen..helt sjukt att jag fick plats med allt under och på vagnen...=)
Hector har fått lite nya kläder, en mössa, en halsduk...och ett par supersöta finskor som han ska ha på sig på julafton...!
Har även köpt klart hans julklappar....och michelles är också klara!
Har även köpt till andra också, men dom är inte riktigt klara ännu....

Nu vaknade HEctor så jag måste ta honom....fortsätter senare...igen...hehe

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker