18 november, 2008

Åhh vilken seg dag!!!

Sitter just nu och tittar på House... men tänkte sätta mig och skriva lite medanst det är reklam.

Hector somnade för en timme sen och ligger och sover i sin säng, hoppas han sover bra inatt. På tal om att sova bra så trodde ju jag att han hade sovit från 2 till halv 9 natten som var..men det hade han inte.. Han var vaken när Eric skulle gå och lägga sig, så han hade gett honom en flaska och så somnade dom sen!
Här går man och tror att han har sovit jättebra..hehe men men , jag sov iallafall..=)

Det påvärkde ju även hans matrytm under dagen..jag visste ju inte att han hade fått mat vid 6 tiden på morgonen så jag gav honom en flaska vid 9 som han bara åt lite ifrån...men han var ju inte hungrig, och jag fylde bara på förrådet lite..hehe
Sen vid lunch så ville han inte ha mat heller....han var väll fortfarande mätt efter all mat...stackarn..så jag har trott hela dagen att han inte vill äta..men i själva verket så har han varit proppmätt hela dan, när man har småmatat honom hela tiden!
Ja nästa gång får han skriva en lapp eller nått för att tala om att han har gett honom mat...hur ska jag annars veta??
Men men....Tack Älskling för att du tog honom i morse!

Jag har varit heeelt slut hela dagen idag....har legat i soffan hela tiden och sovit någon timme på eftermiddagen! Jag har inte gjort något vettigt alls..=(
SÅ JÄKLA TRÅÅÅKIGT!

Jag känner att jag har massor att göra men har absolut ingen lust! Allt bara faller ihop...jag har nog fått en så kallad höst deprission eller nått.... har varit utan umgänge med vännerna för länge tror jag...
Men imorgon blir det öppnis, så skönt att komma ut och umgås med mina kära vänner! Det ska väll planeras lite inför fredagen också...
Då blir det tjejkväll hemma hos Mikaela...barnen får vara med sina pappor medanst vi roar oss lite utan dom! Det kommer att kännas super konstigt att vara utan Hector en kväll, och jag kommer att sakna honom så in i bomben, men jag ska göra allt för att ha roligt!!!!
Längtar sååå, och jag är även lite nervös över hur jag kommer att reagera på alkoholen...har ju inte druckit alkohol på över 1 år...Hjälp.... man får ta det extremt försiktigt.!
Kul ska det bli iallafall..!

Hector har börjat springa omkring i sin gåstol som en tok nu....han tog sig in i köket och stog och tittade på Mowglis mat och vattenskål, åhh nej tänkte jag....snart kommer han att vara där och gräva också! haha
Men men, sånt är livet!
Och min blomma har snart inga blad kvar...*snyft*
Han är ju så snabb fram så man hinner knappt reagera längre!

Nu ska jag titta klart på House...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker