18 november, 2008

Det snöar...

NAtten hav varit okej, Hector sov i sin säng från 2 till halv 9 i morse och vaknade endast 1 gång för att han ville ha nappen.... så stolt jag blir över honom!
JAg trode att natten skulle bli som förra natten, utan sömn!
Men inte då, han sov så bra så.....=)

Nu ligger Hector i min famn och är trött igen, kommer nog att somna vilken minut som hellst, och när han gör det så ska jag också gå och lägga mig...är så jäkla trött!
Konstigt...?? NEj
Gick ju inte och la mig förrens klockan 2 inatt så jag får väll skylla mig själv! Satt noch pratade med Eric på msn...

på tal om trötthet så var jag ju in mödravården (tror jag att det heter) på familjecentrum och tog stick i fingret..för att kolla hb värdet...
Hehe...jag har då ingen anledning att vara trött om man tittar på resultatet...hade 135..haha och har man under 117 så är det lågt....
Men då får man väll leta upp andra anledningar till tröttheten....Vädret tror jag på då. Just nu snöar det men det gör inte mig nått, det är ändå så jäkla grått o trist ute nu..=(
Längtar tills snön lägger sig så att det blir lite ljusare ute, om den nånsin gör det!?!?

Jag hoppas verkligen att Hectors foton dyker upp i brevlådan idag! Jag LÄÄÄÄNGTAR sååå!

Nu somnade han...så vi ska gå och lägga oss en stund nu!

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

mitt hb värde var på 87..ooops! Så jag knaprar järntabletter!

Lilypie 1st Birthday Ticker