30 november, 2008

Äntligen sover min lilla skrutt!

Hector vaknade vid kvart i 8 igen och somnade inte om förrens precis...han slockande som en stock när jag la ner honom i sängen och killade honom lite i örat..!
Japp, i örat..hehe
Han är ju för rolig, man ser verkligen hur skönt det är för honom när jag kliar i hans lilla öra, det spelar ingen roll hur arg han än är så blir han knäpptyst så fort man sätter fingret där...hehe
DEt är bra med magiska knep och vi får hoppas att det vara länge...=)

Jaja men nu sover han iallfall..Eric också för han jobbar nämligen förmiddag denna vecka så han ska upp vid 4 i morgon bitti!

Det var jättegott med glögg och pepparkakor förrut!
Men det trista var att jag inte hittade glöggkopparna så jag måste vekligen köpa mig ett glöggset..hehe vi satt och drack ur vanliga glas och det måste ha sett skitlöjligt ut..hehe!

jag har även plockat ut lite foton som jag ska skicka till min farmor på Hector... så jag måste bara skriva lite datum på dom så att hon vet hur gamma han var på bilderna sen ska jag försöka skicka iväg dom i veckan, om jag kommer ihåg, jag glömmer allt nuför tiden!

nu ska jag kika om det går någon bra film som jag kan se...sitter just nu och mumsar turkisk peppar med julmust till..hehe

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker