08 november, 2008

Ont i huvudet

Idag har jag ont i mitt huvud, inte vanlig huvudvärk utan ont i bakhuvudet, jag slog i där i armstödet på soffan igår kväll.... aj.=(
Det liksom stramar och värker...hmm, det går väll över snart!

Hector ligger och sover, och Eric gör frukost...efter frukosten måste vi göra iordning oss för vi ska ut till åsby runt 1 tiden...och äta mat..=)

Hector har sovit hela natten utan att vakna för att äta, han vaknade väll 2 gånger men bara för att han ville ha nappen...han är så duktig. Från 23.45 då han fick sin sista flaska ersättning till 07.45 i morse..det är så skönt att han har börjat sova lägre stunder..! Fast ändå är man helt slut, jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden??? ZzZzZz Jag vill ha Energi, någon som har extra som vill dela med sig?

Nu ska jag ta och hoppa in i en dusch...jag kanske vaknar till lite då!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker