21 november, 2008

Kinkig liten bebis

vi har precis kommit hem efter att ha varit nere på stan och handlat lite, Hector somnade i bilen på väg hem och sover fortfarande, fast nu i vagnen...!

Jag var in på Lindex och handlade overallen till Hector och finkläderna som han eventuellt ska ha på julafton.. Han kommer att bli såå fin..
Träffade Anneli utanför konsum också så vi stog och pratade en liten stund innan jag gick in för att handla till middagen. DEt blir Lax och potatis med skagenröra idag....Mmm..!

I morse vaknade Hector klaockan 8..=) Skönt efter en ganska så bra natt.! Han sov nämligen hos mig hela natten så jag minns bara att jag har stoppapt in nappen 1 gång men har säkert varit där och trixat flera gånger fast jag vaknar ju inte till...det är ju det som är så skönt när han ligger brevid..man gör allt på automatik..hehe
Anledning till att han sov hos mig var för att han var hur ledsen som hellst igår så fort jag la ner honom i sin säng...och han är såå kinkig nu, vilket nog beror på att tänderna är på G.
Så fort han kom till mig i min säng så la han sig ner och somnade nästan på en gång... och ville hålla ena handen i min hand och den andra i min mun...hehe

Hela förmiddagen så har han varit jätte gnällig.... vill inte göra nånting alls och tycker att allt är pest o pina....Stackars liten!

Nu vaknade Hector och Eric satte honom här hos mig....

Nej nu måste jag snart hoppa in i en dusch och göra mig iordnig för kvällen..=)
För om en timme ska det lagas middag och Hector ska äta gröt och grejor så det är lite att fixa innan man drar...hehe

Förresten så åkte vi ut till Karlssons igår och köpte en tomtedräkt och en pepparkaksgubbe dräkt till Hector...jag kunde inte välja ...hehe
Men jag provade dom på honom i morse och han blev hur söt som hellst...
Lägger upp lite bilder om jag hinner senare.

Älskar mina Änglar
Lilypie 1st Birthday Ticker