08 november, 2008

Fix O Trix

DÅ har Hector somnat precis, han var super trött...han somnade nämligen helt själv brevid mig i soffan..min lilla sötis!
Själv sitter jag och fixar o trixar, jag har precis tömt min mobil på foton och sånt och fört över det till datorn, ska göra samma sak med filmkameran och vanligakameran, det är mycket trix med allt så att det blir bra ordning o reda..=)
Men jag får inte in filmerna från den gamla filmkameran för sladden är borta, så i morgon måste jag köpa en ny sladd, om det är öppet någonstans..!

Eric har precis städat av hela badrummet, så skönt att ha det rent där inne... jag tycker det lätt blir så skitigt därinne, men det är kanske inte så konstigt eftersom det är där inne man gör sig av med skiten...!
Tack min Älskade..........man.....hmm ja kanske någon gång i framtiden, eller??

Idag var vi ju ut till Åsby och åt mat...jag fick en lite försenad födelsedagspresent, "bättre sent än aldrg"... Det bjöds på Älgstek och potatis med brunsås..med rotfrukter i ugn och sallad...det var jätte gott.!! Jag tod med mig resten av steken hem..hehe

Hector har varit jättetrött idag, men däremot så har han ätit bra idag, eller ja han är iallafall godkänd, han äter ju inte som vanligt, men jag behöver nog inte oroa mig!

Ikväll ska vi titta på dansbandskampen, sen tror jag att vi ska se på Mamma Mia efter det..=) Jag längtar sååååå...hehe

Nu ska jag fortsätta fixa och trixa..måste ju passa på medanst lilla Hector sover...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker