23 november, 2008

Grattis älskling!

DEt blev inget mer skrivade igårkväll...kände inte att jag riktit hade den tiden.
Vi satt och tittade på tv och samtidigt satt jag och sorterade foton och stoppade in dom i pärmar....

Hector han sov jättebra i sin säng inatt.. från 9 på kvällen till strax efter 4 på morgonen, självklart fick han i sig lite mat när vi gick och la oss vid 12, då sover han ju bättre!
Så när han vaknade fick han komma över till oss och han bökade ett bra tag innan han somnade, hade små diskussioner med sin napp och grejer...men söt var han..hehe
Sen vaknade han vid 7 och då kände jag att hans blöja hade läckt, stackarn.... men jag hade använt up&go blöjorna och dom är inte att rekomendera på nätterna.!
Dom är hur bra som hellst på dagarna, men på nätterna använder jag bara vanliga blöjor i fortsättningen!

Jag har precis börjat göra i ordning mig för vid 11 tiden ska jag och Hector hämta upp Linnea&Nova...vi ska åka på julmarkanaden i Taxinge!
Det ska bli hur trevligt som hellst...=) Vi får hoppas bara att båda vagnarna går in i bilen, annars får jag ta Hector i bärselet...och det går ju faktiskt lika bra..!

Nej nu måste jag verkligen göra mig klaar!
TJohej

Förresten så blir min stora älskling 25 år idag....GRATTIS!!...=)
Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Eric!

Lilypie 1st Birthday Ticker