24 november, 2008

Unga mödrar?

Det är helt sjukt vilka människor det finns....
"Unga mödrar" är ett bevis på att det är sååå många nötter som skaffar barn, och jag blir bara så jävla arg... men det finns ju även vettiga och bra yngre som skaffar barn men syns dom?! NIX!
Men vad har unga i namnet at göra..?
Vad spelar det för roll om man är ung eller gammal!?
Detta program behöver byta namn eller ta med lite fler vettiga unga mödrar för att jämna ut allt...konstigt att samhället ser ner på dom yngre som skaffar barn när dom visar sånna här program som ska visa hur det är att leva som unga mammor i dåliga familjeförhållanden!
Nej detta program borde heta störda mödrar eller nått liknande...

Jag blir sååå arg!!!!!
Många i programmet skulle enligt mig aldrig ha skaffat barn....

Jag blir så frustrerad att jag inte ens vet vad jag ska skriva!
Idioter!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm, jag tänker mig att programmet heter "unga mödrar" för att det e det programmet handlar om..;)Mammor som helt enklet är unga. Men visst kunde de ju visa ngn mamma som har det bra o lyckas hålla ihop med pappan, vore ju trevligt att se.

Lilypie 1st Birthday Ticker