17 november, 2008

Klara för dagen...

nu har Eric gått upp, och ska till och äta lite frukost....Hector står i sin gåstol och smågnäller lite (som vanligt) hehe
Jag är nästan klar för att ge mig ut för dagen...vi ska ju åka och slänga skit på kvitten, men först måste Mowgli ut och rastas så det blir efter det!

Sen vid 3 tiden så ska vi hem till Veronica o Liam...Christoffer är där så vi ska hälsa på honom, det är ju kul för honom att får träffa lilla Hector också, det blir första gången!
Lite tråkigt bara att det är första gången, han är ju ändå min bror så att det känns lite sorgset... men men...nu får han iallafall träffa honom..

Nu ska vi göra oss klara...måste ju diska lite flaskor också ..=(
Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

PÅ noel har vi TryggHansa, Jag och Jens har Länsförsökringar! Milton har ingen försäkring än tror jag.... Har vart full upp med annat så papprerna ligger förtfarande här nånstans. Fick ju nå spec papper eftersom vi ska ha samma på Milton som på noel så då fattade jag ingenting av hur man ska fylla i. och hon jag ska prata med på tryggahansa är inte så lätt att få tag i =(

Lilypie 1st Birthday Ticker