10 november, 2008

Då var det kväll igen..

Hector har nu somnat, eller ja han somnade för lite mer än en halvtimme sen...han har börjat vilja somna in själv på en kudde brevid mig på kvällarna.....
Han är ju så duktig..=)

Kvällsgröten gick ner alldeles utmärkt, det var ju verkligen bra...mhan åt nästan 1½ portion + en halv burk fruktpure, så nu känns det inte lika oroligt.
Éfter gröten så hoppade Eric och Hector in i ett bad och jag gjorde middag och städade undan lite här hemma! Det blev pommes, Lunchkorv m sweet & chili sås till middag idag.... gott...=)

Hector har verkligen fått smak för mina blommor....=( Han har redan dragit av två stora blad från en av dom..*snyft* och han blir skitsur när jag säger nej, han vet ju vad det betyder så det är klart att han blir sur om han inte får göra som han vill.

Nu ska jag titta på Färjan...

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

Tittar in! Vad gullig din son är!

Lilypie 1st Birthday Ticker