29 november, 2008

Jag vill inte vara sjuk...=(

Fy vad jag mår skit idag.... så jäkla seg!
Jag har ont i halsen och fryser och allmäntillståndet är på minus... herre gud vilken otur man kan ha.

i morse hade jag väll lite energi som jag använde till att hänga tvätt och röja undan lite, vilket kändes onödigt för det är lika stökigt nu igen..=(
Vi har varit iväg och handlat saffran och lite annat smått o gott, sen ville jag även ha en större plastgran för den vi hade var så liten så den ställde jag i HEctors rum...blev jättefint.
Men den stora som vi köpte var istället super stor..hehe, det hade varit bäst med något mittemellan dom 2 som jag har..men orka håla på!
När vi kom hem så ställde jag mig och gjorde pannkakor och efter maten så dog jag.....

Nu har jag ingen energi alls kvar....frossar och är trött!
Jag ser allt som är halvklart som måste fixas och får bara ångest och vet inte vart jag ska börja. Michelle vill baka pepparkakor och göra pepparkakshus...det vill ju jag med! =(
Så jag hoppas att om jag vilar lite nu så kanske jag mår bättre om någon timme!??

Eric tog med Hector på promenad med hunden och Michelle sitter och tittar på barnprogram så jag ska passa på att lägga mig en stund nu!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker