30 november, 2008

Godmorgon 1:advent

Jag fick sovmorgon idag... och Eric tog Hector den gången han vaknade i morse..
Så jäkla skönt, jag behövde verkligen det eftersom att jag mår så jäkla dåligt!

Hector sov jättebra inatt också, det är så skönt när han börjar sova bättre om nätterna i sin egen säng... det känns ju självklart jättetomt i min säng när jag går och lägger mig men jag vill ju att säkerheten går före och nu funkar det ju jättebra.!
När han vaknade tidigt i morse så bar Eric över honom till våran säng då somnade han om direkt... sen vaknade han vid halv 9 och Eric var så snäll och gick upp med honom och lät mig sova..=) JAg gick upp runt 10...

MEn jag mår inte så jäkla mycket bättre idag..=(
Jag har inte lika ont i halsen men den är istället lättretlig och jag börjar hosta vid minsta ansträngning, sen är jag även snorig och har världens huvudvärk..!
Jag har precis tagit 2 alvedon i hopp om att det ger med sig... för lite energi och ork har jag känns det som, det gömmer sig bakom huvudvärken.
Bara den försvinner så ska jag köra ett race här hemma innan man blir sämre....

Michelle och Hector ligger just nu på golvet, hon tittar på barnprogram och Hector leker med damsugaren..hehe!
Han har blivit så duktig på att ta sig framåt dit han vill nu..

Idag är det ju 1:a advent också...så jäkla tråkigt när man inte orkar göra det så speciellt....men ikväll så blir det glögg o pepparkakor iallafall....och innan det ska jag väll försöka mig på en god middag så vi kan mysa framför första adventsljuset...=)
Jag hoppas verkligen jag har energi till det då...

Nu ska jag vänta på att jag kan sätta igång här hemma.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker