31 oktober, 2008

Ankomst till Pappa

SÅ nu har vi kommit upp till pappa i hofors, eller vi kom ju upp vid halv 2 men jag har ju inte haft tid att skriva något...!


På vägen upp så stannade vi till i Enköping och gick in på åhlens och köpte presenter till Diana.. det blev ett par örhängen, ett halsband och sen lite glittersmink som hon kan ha på sitt kalas i morgon..=) I morgon blir det nämligen barnkalas här..heh...20 ungar som ska springa omkring och leka..hehe


Efter Enköping så började det att snöa..första snön för oss...och det snöade hela vägen upp till Hofors och det snöar ännu....det var tur att Eric bytte till vinterdäcken och sen satte på nya torkarblad...=)

När vi kom fram så stog det sparrissoppa och pannkaka på bordet..super bra med Lunchen färdigt så där när man kommer..=) Gott var det också..!
Sen satt vi och prata lite, innan det blev tårta och lite paketöppnande...Diana tyckte om sina nya örhängen jättmycket..!
Till middagen så blev det fläskfile i ugnen med ris till...åhh det var så gott..! Jag vet inte hur länge sen det var jag blev sååå mätt, jag åt nog lite för mycket.hehe

Sen deckade alla i soffan...=)

Det blev Idoltittande och mys med Hector och Diana.
Diana var lite ledsen för att hon inte kunde sova inne hos oss, men det blev ju för trångt...Stackarn...!

Ja det var en snabb sammanfattning av denna dag....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker