17 november, 2008

TJohooooo..=)

Nu är jag helt galet superglad..!
Pratade med en barndomskompis i telefon nyss, och vi har inte träffats på 7 år!
Helt galet.....

Och hon kommer till mig nästa helg! JAAAAA vad kul...
Lääängtar såå otroligt mycket...
Fan vad roligt vi ska ha!

Ja som ni kanske förstår så missade jag sista 20 minuterna på prison break...men vad gör det..hehe Jag har redan missat så mycket så jag får väll köpa boxen sen och titta på alla avsnitt på en gång..=)

Hmm Hector vaknar så fort jag lägger ner honom i sin säng, men det går bra att sova i soffan....busunge! Jag hoppas på lite sömn i natt, men förväntar mig inte för mycket...=(

Sitter just nu och snackar med Eric på msn..Åhh vad jag är arg på honom!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo det var ju iofs sant...jag var dum förlåt.

//eric "skyldig"

Lilypie 1st Birthday Ticker