16 november, 2008

Sova utan Hector brevid mig..=(

Nu är jag helt slut i mina armar...efter att ha suttit sen 19 och skrivit datum på alla foton på datorn så är det kanske inte så konstigt..!
Nu är jag iallafall nästan klar...bara en mapp kvar som har lite över 100 bilder, men det tar jag i morgon eller nått...för nu orkar jag inte mer!

Jag åkte och lämnade Michelle vid 2 och precis näär vi skulle åka hemmifrån så började det att snöa...michelle blev superglad, synd för henne bara att den inte ligger kvar..! Men men, det kommer mera...
Efter jag lämnat Michelle sp gick jag förbi hos mamma och hämtade en av HEctors flaskor..jag hade glömt den där för ett tag sen.
Sen åkte vi ner till Marre..=)

Det var superkul att träffa henne...det var över 2 månader sen sist, vi måste ses oftare. Det känns som att jag inte riktigt har tid med allt jag vill göra..=(
Marre hade en hel låda med leksaker som Hector kunde leka med..super duper bra, då behöver man ju inte släpa med leksakerna och sånt!
Vi åkte hem vid 17 tiden, för Eric skulle börja med maten så den blev klar tills vi kom hem..=)

När jag kom hem så såg jag att Erics cykel stog utanför och då förstog jag direkt att han hade rensat i förrådet....visst hade han det...
Han hade rensat båda förrådena och sen tagit undan allt på uteplatsen och städat undan där inför vintern... såååå super duktig min älskling!
JAg blev skit glad när jag fick höra vad han hade gjort...utan att jag hade bett honom också.=)
Han tjatade hela kvällen på att jag skulle gå och titta i förrådet vid carporten, men jag tittar in där i morgon istället, var ju så trött och ville inte ge mig ut i kylan igen...brrr
Men jag är säker på att det är superfint därinne..!

Så i morgon ska vi åka och kasta massor av skräp och grejor på kvitten....skönt att bli av med allt skit..!!!

Det blev spagetti och köttfärssås till middag idag...som vanligt när Eric lagar mat..hehe
Efter maten så satte vi oss i soffan och tittade på Hector som sprang omkring i sin gåstol, och stoppade honom från att dra sönder min blomma!
Han är på den heeela tiden!
Han var supersöt, han nådde fram till v-rumsbordet och började asgarva...han blev så lycklig över att han kunde ta sakerna som stog på bordet, så jäkla söööt! Men mamma blev inte lika lycklig, för nu kommer han väll att dra ner allt som står där på golvet....=(
Men men, vad förväntar man sig igentligen? hehe

Hector ligger just nu i sin egen säng och sover...han ska sova i den inatt för första gången..!
JAg flyttade ut mitt nattduksbord så att sängen får plats brevid min sida av våran säng, och det duger att ha det så, säkerheten först!
Men jag känner att jag börjar få ångest, jag vill inte att han ska sova själv...Jag vill ha honom brevid mig..*snyft*
Att alltid känna hans doft och kunna hålla om honom när jag vill och vakna till hans fina leende direkt när man slår upp ögonen..!
Nu kommer jag att få sova utan honom...=( Eric jobbar natt också så det gör inte saken bättre, nu fårjag ju ligga alldeles själv i hela stora sängen.
JAg kan säga att detta är skitjobbigt! Separationsångest kallas det väll? Tror jag..
Men han får komma tillbaka sen när han blir lite större hehe... och förstår att han inte ska utför kanten!
Åhh vad jag längtar tills dess....

Fast man vet ju alldrig, sen kanske man har vant sig vid att han inte ligger brevid mig och vill att
han fortsätter att sova i sin egen säng, men det hoppas jag inte....
Varför skulle jag inte vilja ha min egen son brevid mig när jag sover..?? Det som är såååå mysigt och gosigt..
Jag kommer att sakna hans doft...jag får ta och luka på hans snuttefilt eller nått när jag ska sova..hehe

Eric har även fixat så jag har trådlöst internet till den bärbara idag, skönt att slippa sladden!
TACK älskling!

Jag har kramp i mina händer.......
Nu ska jag göra iordning mig för natten och gå och sussa...

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får väl be Mowgli ligga bredvid dig. Han e stor o mjuuuk! =)

//eric

Lilypie 1st Birthday Ticker