19 november, 2008

SVAR till anonym

Anonym skrev:
Men snälla nån... Du vill ha honom hos dig skriver du, och dessutom får du ingen sömn, varför ska han sova i egen säng? Han verkar ju inte sova särskilt bra, han heller!Bebisar behöver ha närhet... Ha honom nära dig istället, han verkar vilja du och du skriver ju att du vill det.

Svar:
För det första så tycker jag inte att det är så vidare moget av dig att komma och kommentera mitt liv Anonymt! Sen tänkte jag bara förklara för er som inte vet varför jag vill ha honom i sin säng om nätterna...Han slog nämligen i sitt lilla huvud och svimmade av 4 gånger här om dagen och det är verkligen inte något som jag vill riskera att det ska hända igen...Läs tidigare inlägg...(fredag den 14nov)...
Så nu motvilligt men ändå för säkerhetens skull så vill jag försöka vänja honom med sin egen säng och om han nu så bara sover i några timmar i den och sen resten hos mig så har ju det minimerat risken...
Det är väll självklart att jag vet att bebisar behöver närhet!!! JAg ger min son all närhet han behöver och mer än så...!
Men jag vill även beskydda honom så han inte gör sig illa...

Vill ni kommentera mitt liv eller hur jag gör som mamma så tycker jag att ni ska läsa på lite först eller iallafall stå för vem du är!
TACK!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker