19 november, 2008

Jag vill soooova!

Sådär då har man precis kommit ut ur duschen, Hector ligger på golvet och tittar på händige Manny....
Jag är sååå jäkla trött idag, med huvudvärk också!

Natten har varit skitdålig!!
Jag gick och la mig runt 12 och sen vid 1 så fick Hector mat...strax efter 4 vaknade HEctor och ville inte somna om.. då tog jag över honom till min säng och han var vaken till strax innan 6...vaknade en gång till vid 7 och sen gick vi upp vid 8....

Jag är inte van vid att ha det så här om nätterna, så jag blir helt slut!
Är det värt de??
Att Hector ska lära sig att sova i sin säng och jag själv får ingen sömn? Jag vet inte?
Jag vill ju inte ens att han sover där, vill ju ha honom brevid mig...=(
Ska ta mig en funderare på detta! Jag får väll bygga staket runt våran säng..hehe...

Men jag vet ju att han kommer att sova bättre i sin säng om ett tag, men det är så jäkla svårt och slitsamt för mig...jag vill soooova!
JAg blir ju fan som en Zombie på dagarna och orkar inte göra någonting, så vill jag inte ha de!
Men som sagt får tänka lite på den saken....

Om 1 timme ska jag möta Anneli för att ta och promenixa till öppnis...
Det känns som att jag absolut inte har den orken, men jag vet att så fort jag kommer ut och får lite frisk luft samt får träffa mina kära vänner så piggnar jag nog till ganska snabbt...

Nu måste jag göra mig klar...

Älskar mina Änglar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Milton sover i sin sägn Men de blir inte mkt till sömn. DOm 2 senaste dagarna har han sovit i våran säng..och då har han sovit=) Men imorse när jag vaknade var han halv-vägs ur sängen, så vi måste nog tyvärr fortätta lägga honom i sin säng=(

Anonym sa...

Men snälla nån... Du vill ha honom hos dig skriver du, och dessutom får du ingen sömn, varför ska han sova i egen säng? Han verkar ju inte sova särskilt bra, han heller!
Bebisar behöver ha närhet... Ha honom nära dig istället, han verkar vilja du och du skriver ju att du vill det.

Lilypie 1st Birthday Ticker