23 november, 2008

jag FRYYYYSER!!!!!!!!!!

Fy fan vad det är kallt ute nu...
Vi kom hem för ca 20 minuter sen och Eric skulle gå ut med hunden, så han ville att vi skulle med....NEJ TACK!!
Jag sätter inte min fot utanför dörren något mer idag....fan vad jag fryser..!

Hector ligger just nu på golvet och leker....Han har varit hur snäll som hellst hela dagen. SÅÅ skönt! hehe
Nej men dagarna blir ju mer lyckade och roligare om han är på gott humör...

Jag och Hector åkte och hämtade Linnea &Nova vid 11 och tro det eller ej, men båda vagnarna gick in i bakluckan..hehe! Man kan väll pussla...=)
Sen åkte vi ut till Taxinge julmarknad...
Det var hur mycket folk som hellst men det gick bra ändå. Det var ju trevligt att umgås med Linnea och Nova annat än på öppnis och aroom...haha
Nej men jag har haft en supermysig dag även om det blev lite kallt mot slutet...
Åhh man fick ju sån julstämning av att gå omkring där....så mysigt..!Jag vill börja att pynta NU!
Men får vänta tills nästa helg....åhh vad roligt!

Så i veckan blir det storstädning här hemma så det bara är att sätta igång att pynta till helgen!

Jag hittade lite gott på markanden som jag köpte hem! Det blev 3 olika mjuka bröd...mm vad dom var goooda! Och sen ett paket med något hårt bröd och sen 4 burkar med olika sorters senap....
Mmm så ikväll så blir det tekväll med goda mackor med olika sorters senap och ostar...åhh vad jag längtar!!!!

När vi kom hem så åkte jag och hämtade Eric för att åka ut till Intersport, han skulle nämligen köpa en träningsbänk och lite fler vikter till sina hantlar..
Så nu jävlar kan han sitta inne i sin vrå och träna....hehe och är han inte snäll så skickar jag in honom så han får sitta där hela dagarna! Åhh vad skönt,,,,haha!
Var även inne på Willys och handlade lite mat hem..

Så nu är vi hemma... och vi ska väll ta och äta lite middag kanske, men jag har ingen aning om vad vi ska äta. Det är så tråkigt då när fantasin ligger på botten!

Ikväll är det davinci koden på tv..den bara måste jag se!
Jag har velat sett den ända sen den kom ut på bio, men det har aldrig blivit av..så ikväll så ska den tittas på! =)
Så jag hoppas att min lilla son är så snäll och sover gott vid den tiden..=)

Nu ska jag gå och kika vad vi har att äta...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker