18 november, 2008

SKITVÄDER!!!!!!!!!!

sitter just nu och äter lite sen frukost... vaknade upp för en halvtimme sen efter en liten tupplur...Hector är så rolig när han vaknar i sin säng och försöker titta ut på mig, man hur hur han bökar och stånkar för att kunna titta över kanten...och så ser man vå ögon kika upp lite då och då....hehe så jäkla sööööt!

Just nu håller han på och bökar i sitt babygym...Jag lägger honom på rygg och han är nöjd, sen vänder han sig till mage och börjar gnälla, så jag vänder tillbaka honom men han snurrar runt till mage igen och börjar gnälla.....hallååå kan du inte ligga på rygg då när du ändå tycker det är bra?
Det är nästa så att man tror att han gör det för att jävlas med mig..hehe

Var ute och hämtade posten nyss,...vilket jävla skitväder det är ute nu! Jag börjar tycka att det är så jäkla trist nu....jag vill göra som Ellinor...dra utomlands en vecka....FAN VAD SKÖNT!
Någon som känner för att sponsra mig...?? JAg lovar att skicka ett vykort isåfall....=)

Tillbaka till posten, det kom inga foton idag heller! *snyft*

Nu ska Hector få Lunch...!

Älskar min Ängel

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker