25 november, 2008

En natt med mycket sömn..=)

Sådär nu var det en ny dag, och jag har haft en otroligt bra natt...=)

Hector somnade in ordentligt för natten vid halv 11 ungefär och sen har han sovit och sovit och sovit...hehe Han vaknade första och enda gången vid tjugo i 7 i morse...HAHA! Så jäkla skönt... och tänk han sov hela natten i sin egen säng också..=) Jag blir sååå glad..!
Så vid 7 där så fick han komma upp till oss och fick lite mat sen somnade han om igen och sov till strax efter 9..!
Men jag vaknade inatt vid tjugo över 5 och fick panik över att han inte hade vaknat ännu, SÅ jag flög upp ur sängen för att kolla om han verkligen levde.... Oo ja visst gjorde han det, han låg där så sött och småsnarkade lite..hehe
Min underbara älsklings Hector!

SÅ jag känner mig rätt utvilad idag, tackar för det med tanke på att jag har rätt mycket att göra...

Det blev inget beställande av foton och det igår kväll, Hector vaknade ju och ville inte somna om , så det får bli idag istället....Måste, måste, måste!!

Nu ska jag sätta mig och betala alla jäkla räkningar, det är sååå Tråååkigt!!! Tänk om man bara kunde få slippa betala räkningarna bara för en månad eller nått...! det skulle vara hur kul om hellst! 2/3 av inkomsten går ju åt till dessa tråkiga räkningar om inte mer!
Jaja det är bara att betala och se glad ut...ha ha

Eric står och gör frukost till oss nu..=)

Idag hade jag tänkt att åka upp till Eskilstuna för att shoppa lite julklappar och kläder m.m. Men jag måste ta tåget upp för Eric har ju bilen till jobbet, så det känns inte så speciellt lockande att behöva åka tåg..!=( Men jag måste, måste verkligen upp...så jag får ta mig själv i kragen och dra upp mig!

Nej nu ger min son upp...måste ta honom för han vill inte ligga på golvet och leka längre...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker