08 november, 2008

Mamma Mia

Tjohejsan
Nu har jag lagt in filmer från videokameran...60 filmer hade jag som skulle läggas upp...hehe, jag han inte riktigt färdigt då batteriet tog slut, så nu står den på laddning...
Nu ska jag skriva datum och namn på alla foton som är inlagda, och det kommer ju ta en hel vecka..det är över 2500 bilder...ops..=) så som sagt man kommer ju inte bli klar idag direkt..! Men jag får skylla mig själv som inte har fixa sånt eftersom bilderna har tagits, det ska jag iallafall göra i fortsättningen.

I morgon ska vi kanske åka till Marre&Daniel...vi har ju inte träffats sen Hectors dop, alltså 2 månader sen...så jag hoppas att hon orkar och har tid..!! Men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på men det spelar ingen roll, bara man träffas..

Snart ska vi titta på Mamma mia...ska bli jättekul.=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker