27 november, 2008

Dags att sova..ZzZzZz

Nu är det dags för sängen, jag måste ju vara utvilad inför morgondagen.
Då jag har massor att göra... som vanligt!

Hector somnade precis om efter att han vaknade runt 9....
Varje kväll så är det samma sak, det spelar ingen roll vilken tid han somnar.
Han somnar och vaknar ½-1 timme senare för att vara vaken enstund innan han somnar för natten...

Under tiden när han var vaken så tränade han på att krypa...helt galet vad fort det går nu.=)
Han är så jäkla duktig, står där och gungar och han förflyttar faktiskt sina händer och fötter men vid varjeförsök så tappar han konsentrationen!
Jaja...det går fort nu så snart får man se upp vart man går.... så man inte trampar på en liten Hector som kryper förbi..hehe
Min stora lilla kille.

Nej nu måste jag sova...ZzZzZz

Godnatten
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker