19 november, 2008

Öppnis & Fika som vanigt...hehe

Jaha då har Hector precis somnat, blev lite sent idag...varför vet jag inte...har försökt få han att sova sen klockan 19 typ men icke då....! Men nu sover han så sött..=)

Dagen har varit superbra och trevligt har jag haft det...ganska märkligt med tanke på att jag har varit så jäkla trött...men som jag srev tidigare, jag piggnar till så fort jag får umgås lite med mina underbara vänner och även av att få frisk luft!

Anneli och jag promenixade till öppnis, det har varit väldigt bra väder hela dagen, perfekt för promenader...Vi kom dit runt halv 11 och var där till strax efter 12 för då promenixade vi alla ner på stan för att äta lite lunch.=)
Angelica och lilla söta Amelia tittade förbi på öppnis idag..=) Det var såå kul att äntligen få se lilltjejen...och dig också Angelica..ni har hållt er undan bra..hehe
Även dom följde med ner till Aroom..
Vi blev rätt många idag så vi fick pussla ihop lite bord och sen såg det skitkul ut när alla vagnarna stog där på rad...hahaha
Det var Jag&Hector, Anneli&Oliver&Fredrik, Mikaela&Liam, Angelica&Amelia, Linnea&Nova&Stefan och Marie&Liam.....
Supertrevligt...( Undrar om dom på Aroom tycker samma sak när vi kommer och invaderar deras fik..haha)

Efter det så var det dags att ta sig hem då...uppför den eviga backen..=(
Jag tog en liten omväg hem, gick upp för Eskilstuna backen istället och gjorde sällskap med Marie och lilla Liam...Eller ska man säga den vilda Liam...=) Dom hade bilen uppe vid öppnis.. sen skilldes vi åt och jag gick hemmåt...

Innan vi var hemma så mötte jag Eric och Mowgli vid finningeskolan så vi tog en liten extrasväng med dom också..
Shit vad jag har promenixat idag..!

Åhh prescis när vi kom hem så började det att snöa..JAAA!
Det är så fint när det ligger snö på backen och man blir genast lite piggare än om det bara vore grått och trist ute..
Men det tråkiga är ju att den kommer med all säkerhet att smälta bort i morgon och så blir det slaskigt och blaskigt istället!

Till middag idag blev det dubbelpanerad flundra med potatis och dillsås....Mmmm såååå gott!

Nu ska jag titta på Insider....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker