22 november, 2008

Super duper trevlig fredagskväll!

Nu har jag precis ätit frukost....blev en lite sen rfukost, hehe men vad gör det?
Jag gick upp vid 10 men har varit smått vaken sen 7...men ville ligga kvar i sängen och dra mig lite..hehe så sköööönt!
Vid kvart i 10 så kom Eric in med en ledsen Hector som inte ville sova så han la honom brevid mig och Hector kramade om mig och höll mig i handen och han somnade direkt, när jag gick upp sen så bar jag över Hector till sin säng men så fort jag lämnade sovrumemt så vaknade han!
HAn ville va med Mamma.....!
Min lilla skrutt...

Jaha då ska jag ta och skriva lite om gårdagen då..=)

Måste bara börja med att skriva att laxen som vi åt till middag blev skitgod..Mmmm!

Anneli kom och hämtade mig vid 17.40...eller ja Fredrik sjutsade ner oss..! VI skulle gå och shoppa lite blommor till Mikaela först...!
När vi kom hem till Mikaela så fick vi en varsin välkomsdrink..=) som var jättegod..! Och sen tog jag mig en liten husesyn...hehe...hon hade det jättefint hemma..!
Hon hade tänt en massa ljus och gjort det jättemysigt..!
Sen kom även Ellinor och Linnea kom en aning senare för att Nova inte riktigt ville sova..
VI hade en super duper trevlig kväll...men det ble ingen utgång för vi snackade så mycket och alla var så trötta runt 12 tiden så då blev det förberedelser hemmåt istället.
Snälla Tony körde hem oss alla....

När jag kom hem så gick jag först ut med hunden..=( Sen gick jag n och gjorde mig klar för natten och gick in i sovrummet, där låg Eric och matade Hector....Så dom var alltså vakna.
Hector hade varit jätteledsen precis och skrikigt jättelänge, så då fick jag lite ångest över att jag hade lämnat honom,....han ville ju vara med mamma!
Även om pappa också duger lika bra så är det ju så känsligt ibland, speciellt nu när eventuella tänder är på G så är mamma bäst!
Jag tog honom iallafall och kramades lite, sen la vi oss ner i sängen allihopa och Hector ville ligga emellan oss och kramas! =)

Natten var superbra, men det var nog för att både jag och Eric sov hemma och han sover mycket bättre då. Han vaknade kanske 2 gånger bara för att vilja ha nappen så den stoppar man bara in och sen fortsätter vi att sova....och han vaknade inte förrens klockan 8..så han sov från halv 1 till 8....min duktiga pojke.!
Fast sen så låg han ju emellan oss också och då sover han ju som bäst...
sämst i sin egen säng....bättre när han får sova brevid mamma...BÄST när han får sova emellan mamma och pappa....
Åhh vad jag älskar min goa pojke!

Hela morgonen har vi bara myst och myst... jag kände att jag har ju en hel kväll att ta igen...!

Nej nu ska jag göra i ordning mig för vi ska åka ut till Åsby.
Eric fyller ju år i morgon så han ska nämligen firas idag med god mat...m.m
Vi tänkte åka ut lite tidigare än vad som var planerat för vi ska ut och gå en lång preomenix på landet..åhhh så skönt..

Tack alla tjejor för en underbar fredagkväll!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker