30 november, 2008

Nästan klara!

Vi kom hem för ungefär 20 minuter sen efter en tripp till mareifred, vi var och lämnade Michelle.
Hector somnade i bilen direkt, och sover ännu fast nu ligger han ju i sin vagn.
När vi kom hem så ställde jag mig och förberede maten, så nu är det bara att sätta på plattan och ugnen sen är det bara at vänta...
Det blir lax och potatis....Mmmm det är ju såå gott!

JAg började må lite bättre när alvedonen började verka i morse, men nu är jag lite hängig igen så det kanske är dags för en omgång till...hehe
Vi har iallafall pyntat och bytt gardiner och städat hela dagen så nu är det nästa klart...bara lite småfix kvar..så jäkla skönt..hehe

Idag tänkte vi göra våra julkort och beställa dom men jag vill inte lägga upp någon bild eller berätta vad det är vi ska göra ännu, för dom ska ju ses när man får hem dom i brevlådan...hehe
Jag hoppas att dom kommer bli fina i allafall...hehe
Jag lägger upp en bild efter jag har skickat dom till alla...

Jag måste även rensa ut lite foton som jag ska skicka iväg till min Farmor, hon ville ha foton på Hector så det är självklart att hon ska få det...!
Så det måste jag försöka hinna/orka med idag.

I morgon börjar julkalendern...haha! Jag har köpt tv:es julkalender till mig...jag har bestämt mig att jag ska följa hjulkalendern i år och då ville jag ju ha en julkalender också...hehe!

Jag är så jäkla hungrig nu, men Eric skulle träna innan maten så han är inne i Hectors rum och pumpar just nu...=)
Jag hoppas att han skyndar sig för att jag håller på att svälta ihjäl, nee inte riktigt men mat vill jag ha. Funderar på att gå och ta en macka sålänge...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker