09 november, 2008

Söndag..

sådär då har dagen börjat, idag är det söndag och jag känner mig ovanligt utvilad och pigg idag..=)

Hector vaknade vid 4 inatt och ville inte sova...=(..men vid 7 så tog Eric över så jag kunde gå och sova en stund, och jag sov till halv 11..hehe
Det var hur skönt som hellst!! Det är tur man har en så snäll man...=)

Jag har precis fösökt att ge Hector lite lunch men han vägrade att äta, så vi får försöka igen om någon timme.. Nu ligger han i sitt babygym och leker istället.
Eric gick precis ut med hunden som har varit dålig i magen nu i 2 dagar.... men det är nog mycket bättre idag.! Vi tror att han inte tål mjölkprodukter, han fick nämligen smaka några stjärnchips i fredags och dom är tydligen gjorde på creme freche....och i vanliga fall så brukar han klara av några chips, men inte nu... jaja det är väll bara att låta bli att ge han mjölkprodukter i fortsättningen..

Hector är så duktig på att gå med sin gåstol nu...dom två sista veckorna har han börjat förstå hur man tar sig dit man vill....och han blir bara duktigare för varje dag som går..=)
Det som inte är riktigt lika kul är att han siktar in sig på mina blommor och böckerna i bokhyllan...så jag vet vad jag skaplocka med såfort han får in snitsen..BÖCKER hehe..! Han når dom ju men han vet inte hur han ska få tag på dom....

Nu ska jag fortsätta med att skriva datum på alla foton....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker