30 november, 2008

Min underbara Hector!

Hector har somnat nu för ca 20 minuter sen och jag har precis beställt julkort och en massa foton...=)
Julkorten blev jättefina och jag hoppas att dom blir det i verkligheten också....det skulle ta ca 7 dagar för dom att komma..

Maten blev jättegod och det var jättemysigt att få tända första ljuset på adventsljustaken..=)

Efter maten så la jag mig med Hector på golvet och han har kämpat med att försöka krypa..men nu har han börjat med något ännu roligare, istället för att ställa sig i krypställning så ställer han sig som om han skulle göra armhävningar alltså på tårna...herre gud inte ens jag orkar stå så...men han gör det hela tiden och tycker det är jättekul...hehe
Sen har han även lekt med hunden på golvet också...=)

Här på bilden vill Hector pussas med Mowgli....så söta..hehe

Sen har det inte hänt så mycket mer än det.... men hu kul är det inte att leka med sin underbara son...det är det roligaste som finns...hehe. Han är ju så otroligt duktig nu när han tar sig fram på golvet som en liten groda =)....nu finns det inget som hindrar Hector!

Nu ska jag gå och värma glögg och sen ska vi ha 1:a adventsfika med glögg o pepparkakor...Mmm vad gott...=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker