26 november, 2008

Nystart år 2009

Sådär nu har Hector precis somnat...perfekt tid..=)
Men känner jag honom rätt så kommerhan att vakna inom någon time för att sen vara vaken lite och efter det somna runt 10 för natten!
Men men, han sover ju nu iallafall....

Jag har precis ätit rostade mackor med rödbetsallad på idag igen..hehe
Inte direkt det nyttigaste....hehe
Som ni kanske märkt så har jag inte börjat med något program för att ändra kosten ännu...för när vi gick och storhandlade så fick jag ångest över att jag inte kunde äta all julmat och julgodis...hur dum får man vara?? Att börja lägga om kosten till jul...Nej inte här inte!
Jag startar efter nyår...som en helt ny start på 2009...=) DÅ ska jag ju även börja träna på balanze också så jag hopaps att Mikaela vill träna med mig då!
SÅ, så blir det....en ny start på det nya livet år 2009...hehe

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker