24 november, 2008

jag ser det snöar, jag ser det snöar....

Japp det snöar ute nu och det ser även skitkallt ut!

Idag har jag ingen lust alls till att göra någonting... jag är trött, uttråkad och allt är bara allmänt BLÄÄ...
Sen har jag även ont i min fot också...=( Stukade den här omdagen men har inte kännt av det förrens igår eftermiddag och nu har jag skitont!!

Jag är även lite småstressad och har lite prestationsångest inför veckan!
Det är massor som ska göras och just denna veckan har Eric bilen...=(
DEt ska storhandlas, julhandlas, julklappshandlas, hehe ja sen ska det storstädas inför pyntandet och på lördag ska vi ha julstök så då ska allt förberedas inför det...samtidigt som man ska vara social och ha ett umgängesliv också!
Jag har massor att göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAg ska beställa foton, jag ska ta julkort på Hector men då måste jag först upp till Ikea för att köpa mig en såndär fäll som han ska sitta på....
Sen måste jag även gå igenom fotona från fotografen för vi ska beställa extra bilder och i svartvitt...och det måste göras denna vecka....
Ja och mycket mycket mer....!

Fan att man ska ha ont i foten nu, jag kan ju inte direkt springa omkring och dona hela tiden med en ond fot... det är lite jobbigt..
Men men det är bara att bita ihop........

Idag blir det nog bara planering för veckan och småfix här hemma, vi får se...
Det skulle ha varit skitbra om vi hade fått pengar idag för då hade vi kunnat fixa det mesta nu eftersom att Eric är ledig idag...men icke sa nicke....

HAha, ja detta inläg blev ju inte så positivt...=(
Bara en massa gnäll om hur jobbigt allt är och att jag har int i foten!
Men men det blir lätt så när man känner att allt är BLÄÄ!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ojoj vad jag känner igen mig, jag/vi har oxå helt galt mycket att göra denna vecka, vet inte hur man ska hinna allt... Hoppas att allt är bra med er annars.. Kramar från oss..

Lilypie 1st Birthday Ticker