24 november, 2008

Vi har storhandlat idag....

Har precis satt mig ner i soffan för att titta på unga mödrar men det är reklam nu så då passar jag på att skriva av mig lite..=)

Vi har varit och storhandlat idag... vi kom iväg iallafall, det är skönt när man kan trolla ibland.
men iallfall när vi kom hem så har vu stått i köket i ca 2 timmar för att röja och städa i skåpen samt packa upp all mat...
Det blev korv m bröd till middag, hehe... det var lättast så med tanke på att vi hade fullt upp.

Hector var jätteduktig inne på Willys, han satt i sin vagn och tyckte bara att allt var så intressant så han glömde nog bort att det finns något som heter gnälla...hehe
Så himla duktig min lilla pojke...
Det var så jäkla skönt att handla idag, det var knappt något folk och alla hyllor och så var ju nästan fulla med tanke på att dom fyller på inför i morgon den 25:e när alla andra kommer för att storhandla...

Hector springer omkring i sin gåstol och ska alldeles strax gå och sova. Eric är ute i kylan med Mowgli.....Nu ryckte Hector precis av ett till blad i från min blomma..!!! Och jag som hade lagt mattan i vägen så att han inte skulle kunna ta sig fram....men men...

Nu börjar det.....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker