20 november, 2008

En bra Natt...

Natten har varit okej faktiskt....
Hector sov i sin säng från 23-02 och när han vaknade då fick han komma över till mig...vid 5 så vaknade han för att han var hungrig, då fick han lite mat och sen la jag honom i sin egen säng och han sov fram till 8 nu på morgonen...=)
SÅ jag tycker att det gick riktigt bra....Hoppas det fortsätter på det här sättet!

I morse när jag klev upp så märktes det verkligen att det var MYCKET ljusare idag än vad det har varit förut...det är sååå skönt att snön kommer och lyser upp lite....eller det gör faktiskt ganska mycket. Men sen är det ju även sol idag också...
Man blir genast lite piggare...

Idag ska jag åka och shoppa lite, om det blir till Eskilstuna eller om det bara blir att åka ner på stan har jag inte riktigt kommit fram till ännu... jag måste först kolla upp vad jag måste köpa!
Men shopping blir det iallafall...!

Så nu ska jag göra i ordning mig och röja undan lite här hemma, så vi kan åka sen!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker