12 november, 2008

Åhh vad jag är trött!!!!!!!

nu har vi precis ätit middag..det blev kyckling i paprika/chili sås och sen till det så hade vi köpt skruvpommes...såg ut som telefonsladdar, hehe..men dom var goda!

Det är helt sjukt vad trött jag är idag....och så har jag haft huvudvärk nästan hela dagen....usch!

Natten till idag har varit bra, Hector vaknade vid halv 3 för lite mat sen sov han till halv8..=)
Då gick vi upp och la oss i ett varmt och mysigt bad...han är så himla go...vill mysa och kramas hela tiden.!
Min underbara älskling!
Sen gjorde vi oss klara för att promenixa till Öppnis med Anneli&Oliver, men när jag höll på och fixade med vagnen så såg jag att jag hade punka IGEEEEN, Fan vad arg och irriterad jag blev då!!!!!!!
Nu har jag fått punka på vagnen 4 gånger på nästan 1 vecka...helt sjukt!
Så det var bara att ta bilen till öppnis, fan, jag som ville gå...
DEt blev en långvistelse där idag, jag och Hector var kvar till halv 3.
Hehe, vi gjorde avtryck på Hectors fot och det var nästan så att foten var för stor för formen som man trycker ner foten/handen i...Min lilla kille är riktigt grov..hehe

Nu rymmer Hector, han sitter i sin gåstol och han har kommit på att man kan ju gå in i dm andra rummen också..=)..så nu sprang han ut i hallen..hehe och står och tittar in i sitt rum på Eric som står och tränar...
Han har blivit så duktig på att hantera gåstolen nu..
Jag blir så jätte stolt när Hector lär sig nya saker för varje dag som går..

Ja efter öppnis så åkte vi hem för att hämta pappa och sen åkte vi ner på stan för att handla hundmat, mat till oss och så skulle vi hämta ut ett Libero paket på Lindex... Där vi fick lite blöjor och sånt..

Hector har varit världsbäst idag!!!!!!!¨
Nu på eftermiddagen så har han stått upp i krypställning under en lång stund och gör det om och om igen...jag blir sååå stolt! Tänk om han börjar krypa snart, hehe han tycker faktiskt att det är kul att stå så också..=)

Nu kommer han springandes här..hehe..han försöker att komma åt sakerna som ligger på bordet men mattan ligger ivägen..Neeej nu siktar han in sig på min blomma som han redan har ryckt massor av blad ifrån..
Nu måste jag ta honom innan han river hela hemmet!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker