16 november, 2008

Söndag

Nu har Hector precis somnat här i min famn, han var helt slut! SÅ nu kommer han att sova ett bra tag..hoppas jag!

Vi åt frukost för en timme sen och Hector fick lunch...han åt upp en hel stor burk idag + lite fruktpure...sååå duktig! Han har inte ätit så bra på snart 2 veckor...
Så jag blev jätteglad när han åt upp allt..=)

Michelle sitter nu i ett bad, och jag ska ta och göra i ordning mig nu när Hector sover....man måste ju passa på medanst barnen är sysselsatta eller sover..!

Vid 2 ska vi åka hem med Michelle och sen ska vi ta och åka förbi Marre....3:e gången gilt, förut när vi har planerat något så har det hänt något eller så kommer det något i vägen...helt sjukt! Men idag ska jag dit!!

Tänkte ta och rlytta in Hector säng i vårat rum eftersom han är så rörlig så vill jag inte att han ska sova i våran säng..jag vill inte ha några fler huvudskador tack!
Och idag så börjar Eric sin nattvecka också så så är det ju tomt på ena sidan av sängen så då är det fritt fram för Hector att ta sig ur sängen...och det vill vi INTE...
Måste bara komma på någon bra möblering också, för det kommer att bli trångt i sovrumet!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker