16 mars, 2009

Trött, trött och åter TRÖTT!!!

Vid 17 tiden ungefär kom Veronica o Cecilia och hämtade barnen och blev kvar en liten, liten stund... När dom gick så åt vi middag, tjockkorv med mos..=)

Sen har vi busat lite med Hector innan det var dags för han att göras i ordning för natten. Han kröp omkring naken på v-rums golvet och hade kissat och råkade halka i det, så där låg han och rullade runt i sitt eget kiss...hehe. Så ja, det blev en snabb dusch för honom!
Hector somnde runt 19 och sover ännu.. jag hoppas att han sover bra inatt så jag får vila ut mig lite. Jag längtar tills han börjar sova hela nätterna.. det ska bli skönt! =)

Ja vi har inte gjort någonting, eller ja, Eric har tränat men jag har bara slappat!

Hector har varit så grinig hela dan, jag hoppas att det blir en bättre o roligare dag i morgon. Nu ska jag surfa runt lite här.. om en timme börjar projekt runway och efter det är det sängen som gäller för mig..

Älskar min fina Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker