18 mars, 2009

En trevlig dag...

Nu har jag bäddat ner mig i soffan och moffar lite godis.. Eric tog med sig Hector ut på en promenad med hunden, så man måste ju passa på när det är lugnt här hemma..hehe

Vi kom till öppnis strax innan 10 i morse och det var väldigt tomt, hehe...vi lekte själva fram till strax efter halv 11 då Angelica o Amelia kom. Hector blev jätteglad över att se Amelia, han tycker verkligen om henne.. Och självklart gör ju jag med det..=) Och dig också Angelica, hehe

Det blev lek, bus, sång och fika och sen gick vi ut på en promenad i det underbara fina vädret, så jäkla sköööönt!!! Barnen var trötta så dom somnade ganska så tvärt, och vi gick o pratade om allt mellan himmel o jord, eller ja...jag beklagade mig väll mest men det var skönt att få ur sig lite...Och Angelica är en så go vän och det kändes verkligen bra att få prata lite..=)

Mitt "tidigare" liv..är djupt och det börjar komma ifatt mig.. det finns inte ord för nått och jag vet inte varför jag är som jag är. Vill inte gå in på detaljer, hoppas att ni förstår alla som läser, ni som undrar va fan det har tagit åt mig, och varför jag mår som jag gör!
Men jag ska ta tag i allt och jag vet att jag kanske inte har varit världens gladaste o roligaste människa att umgås med på senaste tiden......
-Jag är världens lyckligaste mamma men en väldigt ledsen Malin...

men iaf...
Bilen stod kvar uppe vid öppnis och jag orkade inte gå uppoch hämta den efter att jag varit nere på stan så jag tog bussen hem, vilket Hector tyckte var roligare också, =)
Väl hemma så packade jag upp maten o så som jag hade handlat och sen gick vi in på Hectors rum och satte på musik och lekte lite tills Eric kom hem...
Då blev det dags för lite mat innan dom skulle gå ut, Hector fick äta själv idag..=) Så jäkla söt och stolt han var, han tyckte det var super kul.. det var makaroner o köttbullar så det var ju bra mat för honom att sitta o peta med..

Ja, Hector har börjat gnissla tänder, det låter så hemskt!
Han gör det nästan hela tiden och tycker det låter så roligt, men det tycker INTE jag...hua..Får hoppas på att han slutar med det snart...

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och slappa....

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker