12 mars, 2009

Jag är sjuk =(

Sitter här och fryser otroligt mycket, jag har ont i halsen och känner mig så jäkla svag i kropppen.. Jag är så trött på att vara sjuk hela tiden..=(

Eric åkte till jobbet för en liten stund sen och Hector ligger och sover, jag hoppas att han sover iaf en halvtimme till, så man kan vila lite..
Det hade varit skönt om Eric hade stannat hemma idag, men det är sista arbetsdagen denna vecka så jag får kämpa mig igenom denna och ta det lugnt i morgon istället.

Igår åkte jag och Hector upp till Eskilstuna för att shoppa nya leksaker till honom, även Hectors farmor följde med.. det var supertrevligt, och alltid roligare med sällskap.
Han fick en nallepuh "sparkbil", en sån grej som man stoppar i klossar i olika former (i trä), en kulbana (i trä), en rolig grej där man ställer bilen högst upp så rullar den ner våning för våning, vet ej vad det heter men iaf så var den i trä också. Sen fick han även en tamburin och en dubbelmarackas, en krockodil i trä som man kan dra efter sig (super rolig), 3 olika MAX böcker, (vill ha alla, thihi), och så köpte jag även en tallrik som man kan fästa i bordet så att han kan äta själv utan att kasta iväg tallriken någonstans.
Var även in på P.o.P och köpte en skitsnygg piketröja och ett par coola jeans till...=)

Form grejen och kulbanan fick han utav farmor...=)
Sen köpte farmor även lite annat som han inte fick då, utan det skulle han få i present och påskpresent... jättefina var dom..!

På vägen till bilen så stannade vi på mc donalds och åt lite, Hector fick lite fruktpure och han var så himla rolig när vi satt där.. Han satt nämligen och busade och garvade konstant i 15-20 minuter.. Helt otroligt undebar son jag har..=)

Sen åkte vi hemmåt, vi släppte av Marita på Åsby och sen raka vägen hem..
Det var lite kämpigt att få med sig alt in i från bilen men det gick, hehe
Jag packade upp allt och fixade lite i Hectors rum och sen fick han en flaska välling och efter det var det dags att ge sig av igen..=( Vid det här laget var jag helt slut, jag hade ont i varenda led i kroppen och skiiit ont i höfterna..
Men jag var tvungen att åka till willys och handla mat till Hector så det var bara att bita i det sura äpplet och ge sig av..

När vi kom hem sen så var jag så gott som död...=(
Jag gjorde i ordning Hector för natten och sen somande han vid halv 7, jag låg i soffan och slappade hela långa kvällen.
När Eric kom hem så satt han hos mig i en timme och myste lite, sen så skulle han träna så då gick jag och la mig.. jag var ju så jäkla trött!

Hector vaknade när jag gick o la mig så då fick han komma upp till mig i våran säng och mysa lite, han var supergosig och kramades med mig hur länge som hells, tröck in sin kind i min, hur underbart är inte det då? Det bästa som finns..=)
Men han ville inte somna om när han hade hört att pappa var hemma, så då fick han gå upp och leka i sitt rum medanst Eric tränade..

Jag har ingen aning om när dom somnade sen och natten fick Eric ta eftesom att jag var dålig och jag klev inte upp förrensvid 11 idag, men ändå är jag helt slut!!
jag skulle vilja sova bort hela den här dagen och bli frisk..

Hector ligger nu i min famn och sussar, han vaknde för en liten stund sen men somnade om i min famn..

Nu ska jag vila och titta på tv medanst det är lugnt här hemma...
Bilder på sakerna hector fick igår kommer senare.

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker