04 mars, 2009

Fram med rakapparaten...!

Japp det har blivit lite pluggande på eftermiddan och efter en stund så tog jag en paus för att umgås med mina kära killar.. Jag tog fram saxen och rakapparaten och rakade Erics huvud, hehe.. Det blev faktiskt skitbra. Nu har han endast några millimeter kort hår. Vi har varit tillsammans i snart 8 år och under den tiden har han aldrig varit såhär korthårig!
Själv tycker jag att han blev rätt så läcker, hehe (bilder kommer senare)

Medanst jag rakade Eric så satt Hector i badet och lekte, han tycker det är så roligt att bada.. han skulle kunna sitta där hela dagarna om han får bestämma, thihi.. min lilla badanka!

Efter pausen så blev det lite mer plugga och Eric satte igång med maten som blev ris och kyckling med unclebens sweet&sour sås... Efter middagen så satte jag mig med Hector i soffan och han slocknade direkt. Han var hur trött som hellst och klockan var halv 7..

Men han har vaknat en gång och fått lite välling och sen bökade han lite men nu sover han igen..

Nu ska jag plugga och titta på tv. Diagnos okänd börjar nu, prämiär... ska bli roligt och se om det är något bra program..
Tjohejsan

Just ja, Hector lär sig nya ord för varje dag som går här, nu kan han även säga titta och försöker säga klocka.. Det är säkert fler ord som jag ahr glömt bort nu men nu ska jag skriva upp så fort jag hör något..=)
Tänk vad tidig han är med talet.. det märks att han är min son! haha

Älskar min lilla pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker