09 mars, 2009

Jag vill ha vår!!!

Japp jag var nere och tränade lite idag, det var skitjobbigt.. fast det var nog jobbigast psykiskt eftersom att jag inte har tränat på ett tag. Men det känns skönt att komma igång..

När jag kom hem så har vi busat med Hector och tränat honom lite på att gå... och vet ni vad, han gick hela 8 steg utan hjälp, han är så jäkla duktig och vi är såååå stolta här hemma nu! =)
Det är lixom inte så att han bara springer på utan kontroll och bara vevar med fötterna, utan han har kontroll, balanserar upp efter några steg och verkligen går.. Det är så gulligt!
Ja som sagt, vi är så stolta!

Eric är och tränar nu, Hector sover sen 30 minuter tillbaka och jag satte mig här en stund. Ska faktiskt sätta mig ner och plugga Nk nu, har bara 3 prov kvar, tror jag, och sen är jag klar med kursen.. och matten är jag nästan också klar med..=)
Så då kan man lägga ner all energi på det skittrista samhällen.. jag får ångest bara jag tänker på den.. det är nog den tråkigaste kursen jag har läst i hela mitt långa liv..haha

Hector har iaf varit jättemysig idag, kramats och pussats och varit jättesnäll o glad! Det är så härligt med sånna dagar där allt bara är perfekt! Men Hector älskar att pussas och kramas med mig, han gör det nästan jämt, han är ett sånt gosigt barn! Han älskar även att kramas o pussas med sin pappa också, men eftersom att pappa har skäggstubb som kittlas så pussas han bara med honom när han är nyrakad, annars så vänder han bort huvudet och skrattar..thihi

Nu vill jag ha VÅR!!!! Jag är så trött på detta skit väder och vill ha sol o värme...Jag vill kunna gå ut och sätta mig på en gräsplätt och leka med Hector, tänk han har aldrig suttit i gräs och lekt.. DEt ska bli så roligt i vår/sommar att få se honom leka ute, och vi ska leka och busa varje dag! Det gör vi ioförsig nu med, men det är anorluna att få komma ut i solen och leka i naturen!
Att bara öppna balkongdörren och gå ut och sätta sig på altanen, att se Hector busa ute, äta gräs och hitta på en massa annat hyss...haha
Nä, roligt ska det bli och jag ser verkligen fram emot våren nu....

Nu ska jag plugga..

Älskar mitt underbara underbarn

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker