08 mars, 2009

Godmorgon

Då var vi uppe och en ny dag står på schemat...Jag är lite trött men det går över sen när jag har duschat hoppas jag..

I går kväll så somnade barnen som stockar vid 20 tiden.. Eric tog Hector och gick in i sovrummet för att natta honom och jag bäddade ner Liam i soffan och båda barnen somnade på mindre än 10 minuter.. trötta sötisar! När Eric kom upp sen så bar han över Liam i våran säng och sen satt vi och tittade på melodifestivalen och myste lite utan barn..=)

Strax efter 22 så vaknade Liam.. han kom upp och såg alldeles så där trött ut så man är lite förvirrad, thihi.. Så han gick på toa och sen bäddade jag ner honom i soffan igen, och han somnade om direkt. Sen när Eric hade lyft in honom så var det Hectors tur, han vaknade och kom upp och la sig i min famn och bökade lite och somnade tillslut om han också.

När vi gick och la oss sen så fick Liam ligga i Hectors säng, hehe. Men det gick jättebra, han sov där hela natten utan att vakna en enda gång och Hector sov också jättebra..=)
Vid 7 i morse så vaknade jag av att Hector stog och hoppade i sängen och dunkade på mig, så himla mysigt..haha När vi gick upp så vaknade även Liam...

Japp så nu sitter vi här, Liam har presis byggt ett stort "hustorn" av klossar och det blev jättefint..=) Han är verkligen duktig på att leka...

Nu ska jag gå in och hoppa på Eric så han går upp och tar barnen medanst jag hoppar in i en dusch.. sen blir det frukost och efter det så ska Hector o Liam bada..
Vi ska vara klara till klockan 10 då Liam måste vara hemma tills dess eftersom att han ska iväg på kalas idag.

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker