07 mars, 2009

Godagens....

DÅ har vi precis ätit middag och jag är så jäkla mätt nu att jag spyr snart!! Det blev ugnsstekt falukorv med massor av lök o tomater och potatismos till det..Super gott!

Hector och Liam röjer här på golvet, kör med bilar och busar med bollar.. Hector tycker jättemycket om Liam och följer efter honom nästan hela tiden, och Liam säger "kom då", "kom då", "kom då" hela tiden och det tycker ju Hector är superkul!
Just nu så trakasserar dom hunden också, fast inte så farligt eftersom att Mowgli älskar uppmärksamheten...=)

Natten till idag tog Eric, så skönt att få en paus ibland...Hector var lite bökig och skrek lite så jag fick hjälpa till lite när Hector ville vara hos mig, men annars så...
Morgonen tog han också, jag vaknade strax efter 10 av att Hector hade vaknat och hoppade på mig, och trodde att det var tidig morgon, visste ju inte att dom redan hade varit uppe en omgång tidigare och somnat om..haha

Då var det bara att flyga upp, och vi har städat o städat hela dagen och tvättat o tvättat...Vid halv 4 drog vi till öb för att handla lite smågrejor som vi behövde och ett nytt tvättställ, för Hector hängde nämligen i det andra vi hade och då gick den sönder...

Efter öb och handling så åkte vi och hämtade Liam.. han ska ju sova här inatt.
Sen åkte vi hemmåt och jag började med middagen och Eric gjick ut med hunden och Liam satte sig och pysslade lite med fönsterfärg och kritor och grejor... det tyckte han var superkul.. och han är ju så duktig också!

Det är dagen, och jag är nu skit trött! Jag har massor att göra, men orkar inte göra något mer idag, det kankse vänder när maten har lagt sig och man inte är lika prppmätt längre.

Nu ska jag leka med barnen och sen ska vi mysa med godis och päroncider i soffan!

Älskar mina pluttar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker