25 mars, 2009

Öppnis idag...

Hector har precis somnat här i mitt knä och jag ska väll ta och göra mig i ordning snart för idag är det öppnis som gäller..=)

Hector vaknade vid 6 i morse, precis som dom senaste veckorna också, jag förstår inte varför han ska vakna sååå tidigt, hehe... Men igår gick jag och la mig i sängen vid 22 och läste lite i en bok en stund innan jag somnade, så jag kom i säng skaplig tid iaf, så det tog inte emot liiika mycket att gå upp i morse.
Eric kom ju hem vid 6 så han fick ta Hector en stund så att jag för en gångs skull kunde få duscha i lugn o ro =)... skönt! Sen gick han och la sig...

Igår på förmiddagen så var jag skitdeppig, hade ingen lust eller ork till någonting. När Eric klev upp vid halv 1 så åt han frukost och gjorde sig i ordning och tog med sig Hector ut på en långpromenix med hunden, och jag passade på att sova under tiden, hehe
Det behövdes kan jag lova, jag hade sån jäkla huvudvärk hela dagen igår, inte ens tabletterna jag fick hjälpte, bläää...

När Dom sen kom in så åkte vi ner på stan för att kika på tapeter till Hectors rum, efter mycket letande och diskuternade och velande fram o tillbaka så har vi nu beställt fina tapeter som skulle komma på fredag, så på fredag blir det tapetsering...=)
Men fan vad dyrt det var, uscha...

Sen gick vi in och handlade lite på Ica jag gick även in på apoteket för att köpa nya AD droppar till Hector, numera D droppar..
Väl hemma sen så åt vi middag som blev pyttipanna med ägg och Hector fick också äta det pluss att han fick äta själv, det är ju prefekt mat för honom att sitta och kladda med.=) Och det är precis vad han gör...KLADDAR!!!

Hector somnade vid 7 och jag låg i soffan hela kvällen med magknip..=(
Japp det var gårdagen...

Så idag blir det ju som sagt öppnis och sen när vi kommer hem så ska det förberedas inför tapetseringen och målning. Det är våra planer för dagen, jag skulle även behöva rensa bland alla papper som ligger här hemma, mycket papper är det..=(

Nu ska jag passa på att göra mig i ordning i lugn o ro medanst Hector sover...

Älskar min underbara skrutt

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker